Contactgegevens
Bezoek ons
Katijdeweg 8
4153 RG Beesd
Stel je vraag
Klantenservice@flowersontour.nl
Stuur uw berichtje!
Veelgestelde vragen.
Heb je een vraag? Hieronder staan de meestgestelde vragen in een handig overzicht. Zoek je meer info over betaling, levering, producten, retourneren? Kijk hieronder en mocht je daarna nog vragen hebben kan je ons een berichtje sturen, Jurre en het team helpen je graag verder!
Betaling
Wij maken gebruik van het mollie-betaalsysteem. Hiermee kunt u bijvoorbeeld betalen met iDeal.
Levering
Elke bestelling die wij verzenden pakken wij zorgvuldig in. Uiteraard controleren wij deze grondig voordat wij dit verzenden. Soms kan het zijn dat een product beschadigd aankomt. Controleer de verpakking en inhoud goed als u deze in ontvangst neemt.
Als u een beschadigd pakket heeft ontvangen, vragen wij u om een mail te sturen naar info@flowersontour.nl Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor het vervangen van uw product.
Ook voor andere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Uw bestelling wordt meestal binnen 1 á 2 dagen verzonden.
Producten
Heb je een klacht?
Heeft u een klacht? dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor uw klacht te vinden. Dit geeft ons ook gelijk een mogelijkheid om ons te verbeteren.
U kunt uw klacht sturen naar: info@flowersontour.nl Wij proberen binnen 2 werkdagen te reageren op uw klacht, en het liefst ook een passende oplossing.
Retourneren
Ons motto is We deliver happiness. Toch kan het zo zijn dat niet elke keer lukt.
Misschien bent u niet helemaal tevreden met uw bestelling. Dat is natuurlijk vervelend maar geen enkel probleem.
Wij vragen u om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het liefst in de originele verpakking. Als wij het pakketje binnen hebben storten we binnen 14 dagen de betaling terug op uw rekening.
– Binnen 14 dagen retourneren
– Retourkosten voor uw eigen rekening.
– Verse bloemen en borderpaketten kunnen niet retour. Dit zijn namelijk levende producten. – Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn voor eigen rekening.
– Wij accepteren retourzendingen alleen als deze in de originele staat inclusief toebehoren
worden teruggestuurd. Beschadigde artikelen zullen wij weigeren en retour sturen. – Klopt uw bestelling niet, of is er iets verkeerd? Neem dan contact met ons op:
info@flowersontour.nl
– Retour adres: Katijdeweg 8. 4153RG Beesd.
– Heeft u een andere vraag? Stuur ons gerust een mail.